Dynatrace & ServiceNow -orkestraation avulla IT voi automatisoida manuaalisia tehtäviä ja parantaa näin operatiivista tehokkuutta, lisätä ketteryyttä ja varata enemmän aikaa sekä asiantuntemusta strategisen arvon tuottamiseksi yritykselle.
Dynatrace ja ServiceNow tunnistavat automaattisesti yleiset sovellusongelmat käynnistämällä ennalta määritellyt, toistettavat korjaustyönkulut ongelmien ratkaisemiseksi välittömästi.
Dynatrace käyttää Davis®-nimistä AI syy-yhteysmoottoria, joka paikantaa automaattisesti virheet ja muutokset sovellusten, palveluiden ja infrastruktuurin suorituskyvyssä, saatavuudessa ja resursseissa. Tietoa havaituista poikkeavuuksista käytetään varoittamaan ServiceNown orkestraatiota järjestelmävirheiden ja palvelukatkosten korjaamiseksi.
Dynatracen ServiceNow:lle välittämä tieto pitää sisällään havaitut poikkeavuudet, vaaratilanteet ja juurisyyanalyysin (root cause analysis). Tämä käynnistää (trigger) ServiceNowssa työnkulun (workflow), joka on vastuussa tapahtuman korjaamisesta.
Lopputuloksena palvelun laatu ja loppukäyttäjien asiakastyytyväisyys paranevat, tuottavuus kasvaa ja kustannukset laskevat.
Haluatko kokeilla Dynatracea ilmaiseksi? Klikkaa tästä ja saat ilmaisen kokeilujakson sekä t-paidan kaupan päälle.
Ilmainen kokeilu ei velvoita sinua mihinkään.